Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/237353
Title: | Контроль эффективности усвоения языкового материала на различных этапах обучения английскому языку |
Other Titles: | Control of language material effectiveness at different stages of teaching English |
Authors: | Маркосьян, Е. И. Морева, Л. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | БГУ |
Citation: | Практика преподавания иностранных языков на факультете международных отношений БГУ: электронный сборник. Вып. IX. — 2019. — С. 98—100. |
Abstract: | Данная статья посвящена вопросам контроля умений и навыков студентов. Авторы статьи рассматривают некоторые виды контроля, которые используются в процессе обучения, дается подробное объяснение, описание и функции указанных видов. Рассматриваемые виды контроля помогают выяснить уровень эффективности их знаний и умений, а также определить качество усвоения студентами программного материала. |
Abstract (in another language): | This article is devoted to the control of students’ learning skills. The authors consider some types of control that are used in the learning process, a detailed explanation, description and functions of these types of control are described. The types of control under consideration help determine the level of effectiveness of their knowledge and skills, as well as to determine the quality of students' learning of program material. |
Description: | Ключевые слова: образование, оценка, контроль, умения и навыки, диагностические методы, интерактивное обучение, деловое общение, языковой барьер. = Key words: education, assessment, control, Learning skills, diagnostic methods, interactive training, business communication, language barrier. |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/237353 |
Appears in Collections: | Выпуск 9. - 2019. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
markosian_moreva_Lang_practice_2019.pdf | 268,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.