Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/235248
Title: | Медиаобразование и профориентационная журналистская подготовка школьников (на примере деятельности НДЦ «Зубрёнок») |
Other Titles: | Media education and career guidance journalistic training for schoolchildren (at the example of the activity of National Children Centre «Zubrenok») / N. V. Sayanova |
Authors: | Саянова, Н. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21й Міжнар. навук.практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 187-190. |
Abstract: | Анализируется роль медиаобразования как элемента дополнительного образования на примере деятельности НДЦ «Зубрёнок». Утверждается необходимость включения элементов медиаобразования в учебный процесс для формирования личностных и первичных профессиональных навыков школьников в условиях динамично развивающейся конвергентной информационной среды. |
Abstract (in another language): | The role of media education as an element of continuing education is analyzed at the example of the activity of National Children Centre «Zubrenok». The necessity of incorporating elements of media education in the educational process for the formation of personal and primary professional skills of schoolchildren in a dynamically developing convergent information environment is confirmed. |
Description: | Раздзел II. Журналістыка і медыяадукацыя ва ўмовах лічбавізацыі інфармацыйнай прасторы |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/235248 |
ISBN: | 978-985-566-882-5 |
Appears in Collections: | 2019. Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
187-190.pdf | 312,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.