Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуридэ
dc.date.accessioned2019-12-05T10:56:49Z-
dc.date.available2019-12-05T10:56:49Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 608-611.
dc.identifier.isbn978-985-566-882-5
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/235208-
dc.descriptionРаздзел VII. Крытыка ў СМІ як частка медыякультуры
dc.description.abstractВ настоящее время, когда идет война брендов, когда маркетинг становится непредсказуемым из­за неподконтрольного поведения клиента, приобретает актуальность исследование особенностей и коммуникационного потенциала бренд­комьюнити. В тезисах представлен реферативный анализ опыта решения проблем бренд­коммуникации в период активизации западных исследований этого феномена 2000­х гг.
dc.language.isoru
dc.publisherМінск : БДУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleИстория исследований бренд­комьюнити (2000­е гг.)
dc.title.alternativeHistory of brand community researches (2000s) / Buride
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeAt present, when there is a war of brands, when marketing becomes unpredictable due to uncontrolled customer behavior, research on the features and communication potential of the brand community is gaining relevance. The abstract presents an essay analysis of the experience of solving brand communication problems during the period of Western research activation on this phenomenon in the 2000s.
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
608-611.pdf332,88 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.