Logo BSU

Просмотр "2019. Бизнес. Инновации. Экономика" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 1 - 20 из 175  следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
апр-20193 D-технологии на современном рынке недвижимостиКлемантович, С. В.
апр-2019An effective way of measuring success of PR campaignsSavitskaya, A.; Karpenka, H.; Buloychik, L.
апр-2019Application of augmented reality in belarusian businessPopelskaya, D.; Shimchuk, N.; Kovalenko, O.
апр-2019Belarus business cultureAnisimova, A.; Shurpa, A.; Ostapuk, S.
апр-2019Brain drainKuznetsova, A.; Rameika, A.; Buloychik, L.
апр-2019Culturally based negotiation styles: case of ChinaBelavina, I.; Zeltsan, K.; Podlutskaya, V.
апр-2019Cyber security is broken. Long live the cyber securityDomarosova, V.; Marenich, M.; Larina, T.
апр-2019Dom events and event listeners. Bubbling and capturingKartasov, I.; Grinevitch, E.
апр-2019Fears in School of business of BSU that hinder academic growthGulis, A.; Dedyulya, A.; Yaroshevich, I.
апр-2019Functions and meanings of stereotypes in intercultural communicationYuralevich, P.; Yatsyna, A.; Podlutskaya, V.
апр-2019Instagram и «ВКонтакте» как эффективный способ продвиженияБелавина, И. Р.; Юралевич, П. А.; Еловая, Е. М.
апр-2019IPO как современная форма активизации рынка ценных бумагЯзвинская, А. Л.
фев-2019On the way to creative economy: addressing the principality of LiechtensteinKovalchuk, D.; Matsevich-Dukhan, I.
апр-2019Proptech: экономика совместного потребленияШилова, Д. А.; Шавров, С. А.
апр-2019RCM системы как инструмент повышения эффективности процессов мониторинга морских контейнерных перевозокКарпович, В. В.; Юнчиц, А. С.; Туровец, А. М.
апр-2019Specifics of financial reporting of offshore companyHarbunova, A.; Chueshova, O.; Korolev, Y.
апр-2019The fake news issue: the importance of reputation in businessZelenovski, K.; Karnilova, A.; Kovalenko, O.
апр-2019The language of headlinesAksentsyeva, D.; Podzharaya, K.; Vatsenko, E.
апр-2019The role of packaging in sales promotionKashnikava, A.; Mishuk, A.; Buloychik, L.
апр-2019The Swiss turn to the creative economy in the 2000s: on the example of Zurich-WestKarnilova, A.; Zelenovskiy, K.; Matsevich-Dukhan, L.