Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/229884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасеня, Антон Юрьевич-
dc.date.accessioned2019-09-06T13:51:36Z-
dc.date.available2019-09-06T13:51:36Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/229884-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.titleРазработка маркетинговой стратегии CONCEPT-STORE “MEN’S SEASON” : аннотация к магистерской диссертации / Антон Юрьевич Тарасеня; Институт бизнеса БГУ, Кафедра инновационного управления; науч. рук. Т.В. Кузьменкоru
dc.typemaster thesisru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasenia_thesis.pdf134,04 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.