Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/229871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorИльченко, Владимир Павлович-
dc.date.accessioned2019-09-06T13:02:27Z-
dc.date.available2019-09-06T13:02:27Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/229871-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатикаru
dc.titleРазработка маркетинговой стратегии для мобильных приложений : аннотация к магистерской диссертации / Владимир Павлович Ильченко; Институт бизнеса БГУ, Кафедра инновационного управления; науч. рук. Е.А. Анисимоваru
dc.typemaster thesisru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilchenko_thesis.pdf95,4 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.