Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/226021
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоновалова, А. В.-
dc.contributor.authorКарпилова, А. А.-
dc.date.accessioned2019-08-02T10:28:50Z-
dc.date.available2019-08-02T10:28:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2013" / редкол. : А. И. Жук (пред.) [и др.]. - Минск : Изд. центр БГУ, 2014. - С. 507-508.ru
dc.identifier.isbn978-985-553-227-0-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/226021-
dc.description.abstractThe article describes the ideas of a post-modernist esthetics which are reflected in Russian culture of the last quarter of the XX century. Specific features of Russian musical postmodernism are investigated on the example of Chamber Symphony “Confessions” by N. Korndorf. Conceptual plan of the composition corresponds to the main ideas of postmodern culture. The subject of the researches are stylistic and genre features of the piece, it’s composition technique reflecting new postmodern conception of the categories of tradition and innovationru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : Изд. центр БГУru
dc.titleКамерная симфония «confessions» Н. Корндорфа в контексте эстетики постмодернизмаru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2013"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
507-508.pdf343,91 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.