Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/225469
Title: Национально-культурный брендинг
Authors: Шаблинская, С. О.
Issue Date: 2014
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Сборник работ 71-й научной конференции студентов и аспирантов Белорусского государственного университета, Минск, 18–21 мая 2014 г. : в 3 ч. Ч. 3. – Минск : Изд. центр БГУ, 2014. – С. 142-144
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/225469
ISBN: 978-985-553-245-4 (ч. 3)
Appears in Collections:2014. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. Часть 3.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
142-144.pdf245,84 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.