Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/225436
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТрикозенко, О. М.-
dc.contributor.authorЩербакова, С. Г.-
dc.date.accessioned2019-07-30T10:52:30Z-
dc.date.available2019-07-30T10:52:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2013" / редкол. : А. И. Жук (пред.) [и др.]. - Минск : Изд. центр БГУ, 2014. - С. 193-194.ru
dc.identifier.isbn978-985-553-227-0-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/225436-
dc.description.abstractThe Internet provides businesses with a range of features: create a favorable image of the company or product; increasing the availability of information about the company or products for hundreds of millions of Internet users, including geographically dispersed; reducing the costs of advertising, as advertising in the Internet - one of the cheapest ways to promote prod194 ucts; providing support for their advertising agents; implementation of all opportunities to provide information on the product: graphics, sound, animation, video, and more; rapid changes in the price list, in the information about the company or products, announcing new products, rapid response to the market situation; sale of products through the Internet without opening new outletsru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : Изд. центр БГУru
dc.titleСодание и продвижение на рынок нового продукта ООО «Митаро» с помощью инструментов интернет-маркетингаru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2013"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
193-194.pdf355,04 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.