Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/225260
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЕмельянова, Е. Н.-
dc.contributor.authorКовалев, А. П.-
dc.date.accessioned2019-07-30T06:30:59Z-
dc.date.available2019-07-30T06:30:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2013" / редкол. : А. И. Жук (пред.) [и др.]. - Минск : Изд. центр БГУ, 2014. - С. 125-126.ru
dc.identifier.isbn978-985-553-227-0-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/225260-
dc.description.abstractAt this stage of the "information society" virtually all business activities carried out by means of the Internet. Web-based technologies formed e-commerce market, providing a number of options for the implementation of complex marketing activities in real-time: expansion of the market share on the basis of global access to information resources; reducing time-tomarket; opportunity optimally quick search of potential clients; effective interaction between the seller and buyer; product proliferation; minimize costs to promote products and services; timely change marketing policy in accordance with the changing market conditionsru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : Изд. центр БГУru
dc.titleSEO-оптимизация и поисковое продвижение веб-сайта ЗАО «Холодон»ru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2013"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
125-126.pdf333,71 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.