Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/224863
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorИгнатенко, Л. В.-
dc.contributor.authorКовалев, А. П.-
dc.date.accessioned2019-07-24T08:37:18Z-
dc.date.available2019-07-24T08:37:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / редкол.: А. И. Жук (пред.) [и др.] – Минск : Изд. центр БГУ, 2013. – С. 393-394.ru
dc.identifier.isbn978-985-553-139-6-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/224863-
dc.description.abstractThis article discusses the issues of customer relationship management, which are increasingly raised as a priority in many companies. The companies working in the most different areas, consider CRM as part of corporate strategy for two reasons: the latest technologies allow the companies to aim more precisely than the offer at the chosen segments of the market; traditional marketing considerably loses in comparison with the potential of the strategy focused on the client. Research objective is the offer of actions on improvement of activity of marketing service on the basis of introduction of Customer Relationship Management System and, as a result, increase in profit of the company on an example the Car center "VISIK"ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : Изд. центр БГУru
dc.titleРазработка стратегии прямого маркетинга с внедрением CRM-технологии на ЧНПУП "ВИСиК"ru
dc.typearticleru
Располагается в коллекциях:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
393-394.pdf349,5 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.