Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/208564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Е. В.-
dc.contributor.authorКиселева, Т. В.-
dc.date.accessioned2018-11-12T12:05:04Z-
dc.date.available2018-11-12T12:05:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationИсторические и психолого-педагогические науки : сб. науч. статей. - Минск: РИВШ, 2018. - С. 238-246. - (Научные труды Республиканского института высшей школы; Вып. 18, ч. 2: Психологические науки).ru
dc.identifier.issn2077-4885-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/208564-
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : РИВШru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психологияru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогикаru
dc.titleСтруктура показателей эмпатии во взаимосвязи с личностными характеристиками будущих педагогов инклюзивного образованияru
dc.title.alternativeStructure of indicators of empathy in the relationship with personal characteristics of future teachers of inclusive education / E. V. Melnik, T. V. Kisselevaru
dc.typearticleru
Appears in Collections:Выпуск 18. Часть 2 : Психологические науки. - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельник_Киселева_18_психол_ч.2-238-246.pdf340,02 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.