Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/207887
Title: A way to promote students’ independent study while learning a foreign language
Other Titles: Способ стимулирования самостоятельной работы студентов в процессе изучения иностранного языка / Н.М. Шишкина, Н.И. Малыхина
Authors: Shishkina, N. M.
Malykhina, N. I.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2018
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 окт. 2018 г. / редкол.: О.А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 357-360.
Abstract: The paper focuses on finding ways to extend students’ learning outside the classroom and develop learner autonomy. The authors present a Moodle-based course «English Guide for IT Specialists» designed to promote independent study of students doing a Master’s degree in such academic fields as: Applied Mathematics and Informatics, Computer Science and Information Technology.
Abstract (in another language): В статье рассматриваются способы расширения самостоятельного обучения студентов и развития автономии обучающихся. Авторы представляют созданный на базе обучающей платформы Moodle электронный учебный курс «English Guide for IT specialists», предназначенный для организации самостоятельной работы магистрантов, обучающихся по специальностям: прикладная математика и информатика; компьютерная наука и информационные технологии.
Description: Раздел 5. Лингводидактические технологии формирования готовности к межкультурному диалогу = Section 5. Linguodidactic technologies in forming readiness for intercultural dialogue
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/207887
ISBN: 978-985-566-661-6
Appears in Collections:2018. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
357-360.pdf250,51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.