Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/207886
Title: Анализ внедрения методики раннего обучения английскому языку в начальную школу (на примере казахстанских школ)
Other Titles: The analysis of implementation of early English language teaching in elementary school (on the example of the Kazakhstan schools) / Shelestova T.Y.
Authors: Шелестова, Т. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2018
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 окт. 2018 г. / редкол.: О.А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 351-357.
Abstract: В контексте идей полиязычного образования важность раннего обучения английскому языку возрастает в Казахстане с каждым днем. Несмотря на многие положительные процессы в области раннего обучения иностранным языкам, многие проблемы все еще остаются нерешенными. В данной статье даны анализ и оценка перспективы развития раннего обучения английскому языку в Казахстане.
Abstract (in another language): Importance of early English language teaching increases in the Kazakhstan context and with the ideas of multiculturalism and multilingualism. Despite many positive sides to standardizing early English language teaching in Kazakhstan many problems still remain to be tackled. The aim of the article is to give an account of the importance, evaluation and the development perspective of early English language teaching in Kazakhstan.
Description: Раздел 5. Лингводидактические технологии формирования готовности к межкультурному диалогу = Section 5. Linguodidactic technologies in forming readiness for intercultural dialogue
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/207886
ISBN: 978-985-566-661-6
Appears in Collections:2018. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
351-357.pdf268,47 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.