Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/207885
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шабан, О. П. | |
dc.date.accessioned | 2018-10-29T09:49:17Z | - |
dc.date.available | 2018-10-29T09:49:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 окт. 2018 г. / редкол.: О.А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 342-350. | |
dc.identifier.isbn | 978-985-566-661-6 | |
dc.identifier.uri | http://elib.bsu.by/handle/123456789/207885 | - |
dc.description | Раздел 5. Лингводидактические технологии формирования готовности к межкультурному диалогу = Section 5. Linguodidactic technologies in forming readiness for intercultural dialogue | |
dc.description.abstract | В статье проанализирована специфика письменной речевой деятельности, представлены современные подходы к обучению иноязычной письменной речи, сделан вывод о том, что на сегодняшнем этапе обучения необходимо сбалансированное сочетание всех рассмотренных подходов. | |
dc.language.iso | ru | |
dc.publisher | Минск : БГУ | |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | |
dc.title | Современные подходы к обучению письменной речи на немецком языке | |
dc.title.alternative | Modern approaches to teaching writing in the German language / Shaban O.P. | |
dc.type | conference paper | |
dc.description.alternative | The article analyzes the specificity of writing and presents modern approaches to teaching writing in the foreign language. It is concluded that today’s stage of education requires a balanced combination of all considered approaches. | |
Appears in Collections: | 2018. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
342-350.pdf | 273,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.