Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/207856
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Омелюсик, В. С. | |
dc.date.accessioned | 2018-10-29T09:49:13Z | - |
dc.date.available | 2018-10-29T09:49:13Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 окт. 2018 г. / редкол.: О.А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 174-178. | |
dc.identifier.isbn | 978-985-566-661-6 | |
dc.identifier.uri | http://elib.bsu.by/handle/123456789/207856 | - |
dc.description | Раздел 3. Психолого-педагогические и социокультурные аспекты современной системы образования = Section 3. Psychological, pedagogical and socio-cultural aspects of the modern education system | |
dc.description.abstract | В данной статье рассматривается теоретические аспекты уровня субъективного контроля и мотивации профессиональной деятельности, и описываются результаты исследования данных психологических характеристик у учащихся 9-11 классов. | |
dc.language.iso | ru | |
dc.publisher | Минск : БГУ | |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | |
dc.title | Влияние локуса контроля на мотивацию будущей профессиональной деятельности у школьников 9-11 классов | |
dc.title.alternative | The influence of locus of control on students’ future career motivation (grades 9-11) / Amialiusik V.S. | |
dc.type | conference paper | |
dc.description.alternative | The article considers theoretical aspects of subjective control level and career motivation, and describes the results of these psychological characteristics research in students of grades 9-11. | |
Appears in Collections: | 2018. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
174-178.pdf | 256,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.