Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмотрицкая, Ксения Алексеевна-
dc.date.accessioned2018-08-17T11:37:33Z-
dc.date.available2018-08-17T11:37:33Z-
dc.date.issued2018-08-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/203584-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИru
dc.titleРекламный видеоролик как инструмент продвижения бренда: аннотация дипломной работы / Смотрицкая Ксения Алексеевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Кириллова Анастасия Владимировнаru
dc.title.alternativeAdvertising Videos as a Brand Promotion Tool: graduate thesis abstract / Ksenia A. Smotritskaya; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Anastasiya V. Kirylava Master of Sociology, Senior Lecturerru
dc.typeannotationru
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СМОТРИЦКАЯ КА.pdf238,03 kBAdobe PDFView/Open
SMOTRITSKAYA KA.pdf153,13 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.