Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолодько, Алеся Сергеевна-
dc.date.accessioned2018-08-17T08:36:04Z-
dc.date.available2018-08-17T08:36:04Z-
dc.date.issued2018-08-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/203543-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИru
dc.titleВосприятие визуальных рекламных сообщений: аннотация дипломной работы / Володько Алеся Сергеевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Кизима Мария Александровнаru
dc.title.alternativePerception of Visual Advertising Messages: graduate thesis abstract / Alesia S. Volodko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Maryia A. Kizima Senior Lecturerru
dc.typeannotationru
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВОЛОДЬКО АС.pdf214,1 kBAdobe PDFView/Open
VOLODKO AS.pdf189,02 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.