Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/187992
Title: Імідж Беларусі як турыстычнага аб’екта: патэнцыял азёраў
Other Titles: Belarusian lakes and the tourist image of Belarus / Vasiljeu A. I.
Authors: Васільеў, Антон Ігаравіч
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
Issue Date: 2017
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : сб. науч. ст. по материалам I Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26—28 апр. 2017 г. / БГУ, Фак-т социокультурных коммуникаций, Каф. дизайна; редкол. : О. А. Воробьева (отв. ред.) [и др.]. — Минск : Изд. центр БГУ, 2017. — С. 156-162.
Abstract: Артыкул прысвечаны разважанням пра стварэнне прывабнага іміджу Беларусі на турыстычным рынку. Аўтар прапануе прасоўваць Беларусь як ідэальны накірунак для экатурыстаў. Азёры, а таксама звязаны з імі фальклор і народныя традыцыі, разглядаюцца як матэрыял для іміджмэйкераў. Аўтар высоўвае турыстычны слоган Беларусі – “Містыка першатворных абшараў”. Асобна разглядаюцца некаторыя тэхнічныя асаблівасці прасоўвання іміджу Краіны = The article is devoted to the problem of creating an attractive image of Belarus in the tourism market. The author suggests promoting Belarus as a perfect ecotourism destination. Lakes as well as folklore and folk traditions are considered to be material for image-makers. The author puts forward the tourist slogan of Belarus – “The mysticism of primeval land”. In addition, some technical features of promoting the country’s image are considered
Description: Раздел 3. Дизайн в контексте междисциплинарных исследований = Section 3. Design in the context of interdisciplinary research
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/187992
ISBN: 978-985-553-480-9
Appears in Collections:2017. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
156-162.pdf341,53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.