Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/157924
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубіна, Андрэй Сяргеевіч-
dc.date.accessioned2016-10-06T14:10:10Z-
dc.date.available2016-10-06T14:10:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/157924-
dc.language.isobelru
dc.subjectЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Эканоміка і эканамічныя навукіru
dc.titleМагчымасці выкарыстання вядомых беларускіх брэндаў у прамоцыі Беларусі як турыстычнай дэстынацыі / Андрэй Сяргеевіч Дубіна; БДУ, факультэт міжнародных адносін, кафедра міжнароднага турызму; навук. кір. Бароўка М. В.ru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:Инновационный менеджмент в сфере туризма. 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dubina__annotation.pdf228,59 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.