Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/156765
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лукаш, Мартиняк | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-27T08:13:56Z | - |
dc.date.available | 2016-09-27T08:13:56Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Теоретические вопросы образования [Электронный ресурс] : хрестоматия. Ч. 3. Критическая педагогика / сост. : А. А. Полонников, Н. Д. Корчалова. – С. 333-392. | ru |
dc.identifier.uri | http://elib.bsu.by/handle/123456789/156765 | - |
dc.language.iso | ru | ru |
dc.publisher | Минск, БГУ | ru |
dc.subject | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика | ru |
dc.title | Становление преподавателя. Интеракционистско-символический анализ | ru |
dc.type | book part | ru |
Appears in Collections: | Теоретические вопросы образования |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.