Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/156760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧурлей, Эдуард Генрихович-
dc.date.accessioned2016-09-26T08:08:59Z-
dc.date.available2016-09-26T08:08:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/156760-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.titleМАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ. Учебная программа учреждения высшего образования по учебной дисциплине для специальности: 1- 26 02 02 Менеджмент (по направлениям), № УД-2403/уч.ru
dc.typeOtherru
Appears in Collections:Архив (экономика)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УД-2403/уч.pdf385,17 kBAdobe PDFView/Open
УД-2403/уч.-титул.PDF1,13 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.