Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/152287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНиколаева, Ю. А.-
dc.contributor.authorГринюк, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2016-06-21T10:30:40Z-
dc.date.available2016-06-21T10:30:40Z-
dc.date.issued2016-04-04-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/152287-
dc.language.isoruru
dc.publisherБГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Географияru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.titleГеомаркетинговый подход и перспективные направления рыночной деятельностиru
dc.typeconference paperru
Appears in Collections:2016. Проблемы и перспективы социально-экономической географии

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrynuk.pdf308,72 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.