Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/125072
Title: ОРГАНИЗАЦИЯ СБЫТА И РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ В РАМКАХ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ (НА ПРИМЕРЕ ОАО «БЕЛЛАКТ»): аннотация к дипломной работе/Мария Юрьевна Гостева; БГУ, Факультет бизнеса, Кафедра бизнес-администрирования; науч.рук.Капорцева О.Н.
Authors: Гостева, Мария Юрьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/125072
Appears in Collections:Бизнес-администрирование. 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гостева_.docx19,91 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.