Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/119543
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСалаўёў, Павел Леанідавіч-
dc.contributor.authorСоловьев, Павел Леонидович-
dc.date.accessioned2015-09-25T08:03:17Z-
dc.date.available2015-09-25T08:03:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСалаўёў, П.Л. Канвергенцыя як фактар функцыянавання карпаратыўных сродкаў масавай камунікацыі / П.Л. Салаўёў // Весн. Беларус. дзярж. ун-та. Сер. 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. – 2015. – № 2. – С.83–86.ru
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/119543-
dc.description.abstractУ артыкуле разглядаюцца канкрэтныя мадэлі і механізмы масавай камунікацыі на прыкладзе публічных камунікацый у рамках універсітэта, у тым ліку і пытанні інтэграцыі масавых інфармацыйных патокаў і адзіных прынцыпаў іх фарміравання. Закранаюцца праблемы канвергентных сучасных карпаратыўных медыя; на прыкладзе інфармацыйнага комплексу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта праводзіцца структурны аналіз мадэлі распаўсюджвання інфармацыі ў карпаратыўных масмедыйных каналах універсітэта па прынцыпе кросмедыйнай рэдакцыі. Разглядаецца спецыфіка ўзаемадзеяння з рознымі мэтавымі аўдыторыямі ўніверсітэта, у тым ліку і з дапамогай пабудовы двухбаковай камунікацыі ў сацыяльных сетках. Падкрэсліваецца важнасць наяўнасці ў арганізацыі адасобленага інфармацыйнага падраздзялення, якое ўдзельнічае ў фарміраванні адзінай інфармацыйнай палітыкі, каардынацыі намаганняў падраздзяленняў універсітэта, стварэнні і падтрымкі адзінага інфармацыйна-камунікацыйнага комплексу, выступае ў якасці інтэгратара, што збірае і накіроўвае патокі інфармацыі, якія паступаюць з розных структурных падраздзяленняў, і рэалізуе іх перанакіраванне на розныя мэтавыя аўдыторыі з улікам асаблівасцей як самой аўдыторыі, так і канала перадачы інфармацыі.ru
dc.language.isobelru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleКанвергенцыя як фактар функцыянавання карпаратыўных сродкаў масавай камунікацыіru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:Архив статей факультета журналистики

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
VesnikBDU 2015.pdf1,65 MBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.