Logo BSU

Просмотр "Главное управление науки" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 290 - 309 из 11529 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2023Main business growth stratagies for tech companiesKovalchuk, D. M.
2016Maison écologique, avenir c’est déjà aujourd’huiГошко, Е. О.
2019Management accounting Techniques in the hospitality industrySmoley, V. S.; Metelskaya, D. A.
2023Management in a business strategy: leadership as a toolLevkovich, A. I.
2014Management philosophy of a belarusian companyБогданович, А.
2021Managing the Company of the FutureDrob, M. S.; Poklonskaya, V. V.
2017Manipulation techniques for personnel managementKazak, A. Y.
2023Marketers play tricks on us, don’t they?Ageenkova, Е. P.
2013Marketing of tourist destinationsЯночкина, Н.
2023Mass Media as a tool for achieving sustainable development goalsRiabtsev, I. V.
2014Mass media in the USAKhomtsova, K.; Zavatskaya, V.
2022Measurement of Liquid Coefficient of Viscosity Using Liquid Surface WaveWei Heiyi
2013Mediationsentwicklung in der Republik Belarus durch die unterstützung der deutschen stiftung für die internationale rechtliche zusammenarbeitБатечко, А.
2017Mejsce Polski w swiecie i jej szanse w XXI wiekuБеляк, П. И.; Василенко, А. В.
2023Memory. Information storage techniques for simplifying workKorotchenko, M. A.
2013Men vs. women in businessKurganovich, J.
2021Merkmale und Kompliziertheit der demografischen Situation DeutschlandsSoldatenkowa, J.
2018Metaphors as the means of suggestive influence in political discourseSavitskaya, V. I.
2019Methodological approaches to the evaluation of foreign economic activity efficiency of industrial enterprisesSorkin, S. V.
2023Methods of measuring advertising effectivenessYanchevsky, A. A.