Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/11515
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorEmmanuel, О. О.-
dc.date.accessioned2012-06-07T08:09:27Z-
dc.date.available2012-06-07T08:09:27Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationИнформатизация образования – 2010: педагогические аспекты создания информационно-образовательной среды: материалы междунар. науч. конф., 27–30 окт. 2010 г. – Минск: БГУ, 2010. – C. 175-181.ru
dc.identifier.isbn978-985-518-399-1-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/11515-
dc.description.abstractThis paper presents an analysis of the Nigerian National Policy for Information Technology. The analysis reveals that the policy is inadequate to impact positively on the Nigerian education system, and that the philosophical frame of reference is market driven. The policy places little emphasis on the integration and infusion of ICT in the country’s education system. Policy implications and suggestions are offered to ensure maximum use of ICT potentials in the Nigerian school system.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБГУru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатикаru
dc.titleInformation and communication technology education: analysing the Nigeria national policy for information technologyru
dc.typeArticleru
Располагается в коллекциях:2010. Информатизация образования - 2010: педагогические аспекты создания информационно-образовательной среды

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
pages from Информатизация-1. 175-181pdf.pdf237,36 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.