Logo BSU

Просмотр "НАУЧНЫЕ ПУБЛИКАЦИИ ФАКУЛЬТЕТА МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 420 - 439 из 17497 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2020“SCHLOß” – “ЗÁМОК” или “ЗАМÓК” к переводу немецких омографовКоротюк, Т. С.
2009Scientific potential of universities for the practiceRimkus, V.
2010Second life: преподавание иностранных языков в виртуальной средеКонцевая, Г. М.; Концевой, М. П.
2021Secretário-Geral da ONU António GuterresТкачук, К. И.
2020Securities market: challenges of our timeБутенко, В. С.
2019Semantic approach in translating international credit-lending terminologyShmygaliova, N. M.
2013SEO-оптимизацияЮзвович, В. В.
2017Service quality management in the hospitality industryЗайцева, Е. А.
2014Set of Indicators to Measure Internationalization of University: Experience of European UnionRytau, А.; Makarevich, K.
2023Shaping university students’ autonomy through organizing their project work in the process of teaching EnglishIarkova, E. L.
2019Sharp power» или авторитаризм в действииЛазоркина, О. И.
2016Shine out of Darkness: Metaphorical Image of Belarus in English Tourist DiscourseShymanskaya, Olga; Шиманская, Ольга Юрьевна
2019Shopping online in modern worldХечоян, А. А.
2008Skype как эффективное средство обучения иностранному языкуЖмудиков, Михаил Сергеевич
2010Smart board как один из интерактивных методов обучения на занятиях иностранному языкуВоробьева, Т. А.
2022Smart Cities Lead the Digital Economy: Experience and Advice From ChinaLi Rong
2022SMM-маркетинг: возможности продвижения товаров и услугВасильева, К. В.
2014Software Outsourcing trends in 2013Баканович, Р. Ю.
2007Some Aspects of Euroskepticism (on the example of the Danish foreign policy)Дубинко, Елизавета Олеговна
2022Some aspects of international legal status of children with disabilities in a digital worldShevko, N. М.