Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303410
Title: АНИМАЛИСТИЧЕСКИЕ МЕТАФОРЫ В РЕКЛАМЕ КИТАЙСКИХ ТОВАРОВ : аннотация (реферат) магистерской работы / Яо Чуньи ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Синькова Л. Д.
Authors: ЯО Чуньи
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель работы заключается в выявлении особенностей в подаче аналитических метафор в рекламе китайских товаров.
Abstract (in another language): The aim of the work is to identify features in the presentation of analytical metaphors in advertising of Chinese goods.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303410
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яо Чуньи.pdf158,68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.