Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/261505
Заглавие документа: Рэкламны тэкст: асаблівасці генеравання, структуравання і ўспрымання
Авторы: Чахоўскі, Г. К.
Тема: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Дата публикации: 2020
Издатель: Мінск : БДУ
Библиографическое описание источника: Мова – літаратура – культура : матэрыялы IХ Міжнар. навук. канф. памяці праф. А. Я. Міхневіча, Мінск, 15–16 кастр. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. А. Радзевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 180-186.
Аннотация: Рэкламны тэкст – гэта адзін з найбольш выразных феноменаў сучаснага існавання мовы, поле для ўжывання яе вобразна-выяўленчых сродкаў. У артыкуле актуалізуюцца праблемы лінгвістычнага даследавання рэкламнага тэксту, які мае камунікатыўную і кагнітыўную прыроду. Разглядаюцца этапы генеравання рэкламных тэкстаў з улікам рэкламнай канцэпцыі, стратэгіі, ідэі тэксту, умоў зносін, зместу, адрасата і сэнсавага тыпу маўлення, кампазіцыйнае рэструктураванне рэкламнага тэксту, рэдагаванне, рэцэнзаванне, уключэнне ў тэкст дадатковых фрагментаў з адпаведным значэннем, удасканаленне тэксту з мэтай узмацнення яго выразнасці. Характарызуюцца тыпы рэкламных тэкстаў паводле мэтавай аўдыторыі, працягласці ў часе, шырыні ахопу аўдыторыі і іншых крытэрыяў
Доп. сведения: Мовазнаўства
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/261505
ISBN: 978-985-881-069-6
Располагается в коллекциях:2020. Мова – літаратура – культура

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
180-186.pdf352,59 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.