Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: http://elib.bsu.by/handle/123456789/56357
Заглавие документа: Прэстыжны характар сучаснай беларускамоўнай рэкламнай камунікацыі
Авторы: Салаўёў, Павел Леанідавіч
Тема: Государственный рубрикатор НТИ - ВИНИТИ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Дата публикации: 2013
Издатель: БДУ
Библиографическое описание источника: Журналістыка-2013: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 15-й Міжнар. навук.-практ. канф., 5–6 сн. 2013 г., Мінск / рэдкал. : С.В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]. – Вып. 14. – Мінск : БДУ, 2013. – С. 126-128.
Аннотация: Невялікая колькасць беларускамоўнай рэкламы, якая распаўсюджваецца сродкамі масавай інфармацыі і праз іншыя каналы (вонкавая, паліграфічная, транзітная і г.д.), накладвае адбітак на сам характар рэкламных камунікацый на беларускай мове – яны набываюць элітарны, прэстыжны характар, заўжды знаходзяцца ў цэнтры ўвагі як мэтавай аўдыторыі, так і прафесійнай супольнасці, маюць большую камерцыйную эфектыўнасць, што найбольш характэрна для іміджавай рэкламы, выгадна кантрастуюць з асноўным патокам рэкламных паведамленняў на рускай мове.
URI документа: http://elib.bsu.by/handle/123456789/56357
Располагается в коллекциях:Журналістыка-2013

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
advertising.pdf56,01 kBAdobe PDFОткрыть


Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.