Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286157
Title: Формирование системы маркетинговых метрик оценки уровней удовлетворенности и лояльности клиентов
Other Titles: Formation of a system of marketing metrics for assessing the level of customer satisfaction and loyalty / E. G. Churlei
Authors: Чурлей, Э. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журнал Белорусского государственного университета. Экономика = Journal of the Belarusian State University. Economics. – 2022. – № 1. – С. 48-64
Abstract: Изменение конкурентного поля и скорости течения событий ориентирует игроков рынка на необходимость поиска способов оценки уровней удовлетворенности и лояльности клиентов. Актуальны введение системы прямых и косвенных метрик, основанных на комплексе маркетинговых исследований, а также объединение этой системы с картой пути клиента (customer journey map, CJM).
Abstract (in another language): Changes in the competitive field and the speed of the course of events orient market players to the need to find ways to assess the level of satisfaction and loyalty. The current method is the introduction of a system of direct and indirect metrics based on a complex of marketing research, as well as the integration of this system with the customer journey map (CJM).
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286157
ISSN: 2520-6206
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48-64.pdf2,77 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.