Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/282886
Заглавие документа: Навучанне кітайскіх студэнтаў дыялагічнаму маўленню на беларускай мове
Другое заглавие: Teaching Chinese students dialogic speech in the Belarusian language / O. V. Shahab
Авторы: Шахаб, В. В.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
Дата публикации: 2022
Издатель: Минск : БГУ
Библиографическое описание источника: Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 85-летию со дня рождения проф. Л. А. Муриной, Минск, 22–23 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. В. Проскалович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 174-180.
Аннотация: Навучанне беларускай мове як замежнай вылучае на першы план камунікатыўныя задачы, у прыватнасці развіццё вуснага маўлення, здольнасці ўжываць мову ва ўсіх сферах жыццядзейнасці. Артыкул прысвечаны навучанню кітайскіх студэнтаў дыялагічнаму маўленню праз сітуацыйныя дыялогі і сістэму паслятэкставых заданняў. Прапанаваны новыя тэксты дыялогаў, распрацаваныя для курса «Вуснае маўленне», які ўваходзіць у вучэбныя планы спецыяльнасці бакалаўрыяту «Беларуская мова» ў Цяньцзінскім універсітэце замежных моў. Прадстаўлены матэрыял фарміруе ўяўленне толькі аб адным напрамку працы, калі адной з асноўных умоў паспяховай працы ўсведамляецца тэматычная актуальнасць тэкстаў дыялогаў і максімальная набліжанасць іх да сітуацый тыповага суразмоўніцтва. Паслятэкставыя заданні выконваюцца як індывідуальна, так і ў парах і групах
Аннотация (на другом языке): Teaching the Belarusian language as a foreign language brings to the fore communicative tasks, in particular, the development of oral speech, the ability to use the language in all spheres of life. The article is devoted to teaching Chinese students dialogic speech through situational dialogues and a system of post-text tasks. New texts of dialogues developed for the course «oral speech», which is part of the curriculum of the bachelor's degree program «Belarusian language» at the Tianjin University of Foreign Languages, are presented. The presented material forms an idea of only one direction of work, when one of the main conditions for successful work is the thematic relevance of the texts of dialogues and their maximum proximity to the situations of a typical interview. Post-text tasks are performed individually, as well as in pairs and groups
Доп. сведения: Секция 3. Лингводидактические и риторические основы подготовки педагога будущего
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/282886
ISBN: 978-985-881-270-6
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2021. Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
174-180.pdf385,16 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.