Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/2803
Title: Теоретическая модель модульно-рейтинговой технологии в системе контроля и оценки результатов иноязычного образования
Authors: Воскресенская, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: Aug-2010
Publisher: БГУ
Citation: Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Серыя 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. - 2010. - N 2. - C. 87-90.
Abstract: The article deals with the necessity of using new technologies in the control and quality assessment system of non-linguistic education. It is worked out and described the theoretical model of module-and-rating technology, its conceptual basis and special aims, it is also proposed the diagnostic parameters of the control and quality assessment system that allow to reveal and estimate the foreign communicative competence, the readiness and ability to use it in the professional area. = Рассматриваются вопросы внедрения новых технологий контроля и оценки результатов учебно-познавательной деятельности студентов неязыкового вуза. Разработана и описана теоретическая модель модульно-рейтинговой технологии, дано ее концептуальное и целевое обоснование, предложены диагностические параметры контроля, позволяющие выявить и оценить результаты сформированности иноязычной коммуникативной компетенции, готовность и способность применять ее при решении коммуникативных задач социально-профессионального характера.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/2803
ISSN: 0372-5375
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2010, №2 (жнівень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pages 87-90 from Вестник_БГУ_Август_2010_Серия4_№2.pdf265 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.