Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276751
Заглавие документа: International Economics : electronic educational-methodical complex for specialty 1-26 02 03 “Marketing” / O. Y. Zhukovskaya ; BSU, School of Business of BSU, Marketing Department. – Minsk : BSU, 2021. – 109 p. : pic. – Refs.: p. 107–109.
Авторы: Zhukovskaya, Olga Yurjevna
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::Подразделение БГУ::Институт бизнеса Белорусского государственного университета
Дата публикации: 17-мар-2022
Аннотация: Electronic educational-methodical complex (EEMC) on the academic discipline “International Economics” is designed for students of the specialty 1-26 02 03 “Marketing”. The EEMC contains 4 sections: theoretical, practical, knowledge control and supporting. The EEMC includes: the lecture materials for mastering the discipline, questions for discussion and assignments for practical exercises as well as guided independent work, situations for analysis and homework, the list of sample questions for the final assessment (exam) and recommended literature sources for the study of the discipline. The EEMC can be used by students majoring in Economics.
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276751
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Номер, дата депонирования: № 002117032022, Деп. в БГУ 17.03.2022
Располагается в коллекциях:Маркетинг. УМК
Учебно-методические комплексы. 2022

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
International Economics.pdfЭлектронный учебно-методический комплекс3,63 MBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.