Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/261524
Заглавие документа: | Навучанне аўдыяванню ў кантэксце фанетычных сістэм беларускай і кітайскай мовы |
Авторы: | Шахаб, В. В. Шахаб, К. С. |
Тема: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Мінск : БДУ |
Библиографическое описание источника: | Мова – літаратура – культура : матэрыялы IХ Міжнар. навук. канф. памяці праф. А. Я. Міхневіча, Мінск, 15–16 кастр. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. А. Радзевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 281-286. |
Аннотация: | Навучанне беларускай мове як замежнай ставіць перад вучонымі-метадыстамі і практыкамі шэраг тэарэтычных і прыкладных задач, адна з якіх – развіццё перцэптыўных і прадуктыўных відаў маўленчай дзейнасці. Артыкул прысвечаны працы з кітайскімі студэнтамі па аўдыяванні беларускай мовы з улікам істотнай розніцы ў беларускай і кітайскай фанетыцы. Спецыфічныя падыходы да навучання аўдыяванню як віду маўленчай дзейнасці непасрэдна звязаны з фанетычнымі асаблівасцямі мовы навучэнцаў. Выяўлены фактары, якія ўплываюць на асаблівасці ўспрыняцця кітайскімі студэнтамі аўдыятэкстаў і жывой гаворкі. Акрэслены алгарытм дзейнасці навучэнцаў па авалоданні аўдыяваннем і паралельна з ім вымаўленнем, пералічаны найбольш прадуктыўныя заданні на пачатковым этапе навучання. Увага звяртаецца на калектыўныя формы працы, актуальныя для арганізацыі штучнага моўнага асяроддзя і актывізацыі маўленчай дзейнасці студэнтаў |
Доп. сведения: | Методыка выкладання філалагічных дысцыплін |
URI документа: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/261524 |
ISBN: | 978-985-881-069-6 |
Располагается в коллекциях: | 2020. Мова – літаратура – культура |
Полный текст документа:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
281-286.pdf | 344,71 kB | Adobe PDF | Открыть |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.