Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/229276
Title: PROGRAMMATIC-реклама как новая форма интернет-рекламы, ее основные цели и результаты : аннотация к дипломной работе / Елизавета Геннадьевна Гуцко; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. В.С. Голик
Authors: Гуцко, Елизавета Геннадьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/229276
Appears in Collections:Маркетинг. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Gutsko.pdf139,27 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.