Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/214709
Title: | Диагностика речевого развития в системе Moodle (трудности разработки и использования) |
Other Titles: | Diagnostics of speech development in the Moodle system (difficulties of development and use) / Prokonina Zh.V. |
Authors: | Проконина, Ж. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Лингводидактика: новые технологии в обучении русскому языку как иностранному : материалы V Респ. науч.-практ. семинара, Минск, 19 окт. 2018 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. И. Лебединский (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 101-104. |
Abstract: | В статье рассматривается система заданий и типы вопросов, которые могут быть использованы при разработке программного продукта в практике преподавания РКИ, в частности, организации диагностики речевого развития иностранных учащихся. Обращается внимание на трудности разработки и использования обучающих электронных ресурсов. |
Abstract (in another language): | The article deals with the system of tasks and types of questions that can be used to develop a software product in the practice of teaching of Russian language as foreign, in particular, the organization of diagnosis of the speech development of foreign students. Attention is drawn to the difficulties of developing and using educational electronic resources. |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/214709 |
ISBN: | 978-985-566-677-7 |
Appears in Collections: | 2018. Лингводидактика: новые технологии в обучении русскому языку как иностранному |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
101-104.pdf | 268,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.