Logo BSU

Просмотр "Научные работы Института бизнеса" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 127 - 146 из 1656 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2023SEO-оптимизация как современный инструмент продвиженияКовалевич, Т. Ф.
2023SMM как инструмент продвиженияКутолова, Д. Д.
2018Social business development in LithuaniaRukuižienė, R.
2023Social Media Marketing in 2022Karapetyan, L.
2023Social Media Marketing как эффективный инструмент продвиженияКурилович, К. С.; Искров, А. С.
апр-2019Specifics of financial reporting of offshore companyHarbunova, A.; Chueshova, O.; Korolev, Y.
2018Strategia wzmocnienia potencjału reprodukcyjnego w polskiej gospodarceStachowiak, Z.
2020Teach business, not about business – the way RealGame.fi introduces its technologies for School of Business of Belarusian State UniversityKaraleu, Y.
мар-2019Teaching the idea of progress and economic growth at universityDranichnikov, N.
апр-2019The fake news issue: the importance of reputation in businessZelenovski, K.; Karnilova, A.; Kovalenko, O.
2023The future of AI and its potential to shape the economy, education, and business in the coming yearsKavalenka, A.; Belkin, A.
2022The impact of digital economic process on social and economic developmentShangyuan Guo
2023The impact of digital transformation on credit risk of chinese state-owned commercial banksProkhorova, T.; Shangyuan, Guo
2023The impact of innovative logistics development on economic growth in ChinaXin Song
апр-2019The language of headlinesAksentsyeva, D.; Podzharaya, K.; Vatsenko, E.
2023The mechanism for ensuring the national economic securityZhang Yuelong
2023The paradigm of environmental responsibility of participants in the logistics processKuksa, E.; Chepikov, N.
2020The role of an electronic textbook in distance learning of foreign languagesPetrashko, V.
2022The role of artificial intelligence in digitalization of businessUrganova, D.; Sokolovskayа, Y.
апр-2019The role of packaging in sales promotionKashnikava, A.; Mishuk, A.; Buloychik, L.