Logo BSU

Просмотр "Научные работы Института бизнеса" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 69 - 88 из 1656 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2023Fashion consumption in digital marketingSun Xiaomin
апр-2019Fears in School of business of BSU that hinder academic growthGulis, A.; Dedyulya, A.; Yaroshevich, I.
2019Features of regulation of the foreign currency market of Ukraine in the period of financial crisisLesnik, T. M.
2023Features of valuing business using the methods of the market approachMyshkavets, Yu.; Mikhalenka, A.; Sazon, M.
2019Financial policy in the context of implementation of the structural reforms in UkraineDobroskok, S. S.
2021Flow business model for the process of creating of product innovationZianchuk, M.; Apanasovich, N.
апр-2019Functions and meanings of stereotypes in intercultural communicationYuralevich, P.; Yatsyna, A.; Podlutskaya, V.
мар-2019Heuristic algorithms in business educationBuloichik, L.
2019HR-менеджер без опыта работы: чем заинтересовать нанимателя?Пархимчик, Е. П.
2020HR-менеджмент: распространенные ошибки и способы объективизации субъективных методов работыСарахман, О. Н.
2022HR-тренды в 2022 г.Вильдт, Е. Ю.; Войтович, К. Г.; Ветелкина, А. Г.
2020Human resource management strategy in the development of corporate culture and businessSarvari, R.
2023Implementing design thinking in teaching «Human life safety» to business school studentsMalchenko, N.; Martynova, I.
2022Indicators applied in evaluation of the use of fixed assetsMyshkavets, Yu.; Tolkach, G.; Smozhevskaya, O.
2021Innovative approach to improving the competitiveness of the sugar industry in KazakhstanYeginbayeva, А.; Karipova, A.
2023Innovative development of distribution logistics under digital transformationLi Yuyan
2021Innovative financing for development in LebanonKaraki, H.
апр-2019Instagram и «ВКонтакте» как эффективный способ продвиженияБелавина, И. Р.; Юралевич, П. А.; Еловая, Е. М.
2019Instytucjonalne uwarunkowania zarządzania kryzysowego w jednostkach samorządu terytorialnegoWróbel, J; Pleskacz, Ż.
2020Integration of digital technologies vs small and medium-sized enterprises’ sizeBogavac, M.; Čekerevac, Z.