Logo BSU

Просмотр "Научные работы Института бизнеса" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 1 - 20 из 1816  следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
20242023 content marketing trendsTian Changmai
апр-20193 D-технологии на современном рынке недвижимостиКлемантович, С. В.
20173D моделирование напряженного состояния массива горных пород Старобинского месторождения каменных и калийных солейСмалюк, А. Ф.; Баркалин, В. В.; Шукевич, Я. И.; Малахов, Т. И.
2024Advanced informational infrastructure for medical organizationKeremsha, D.; Kozlov, Y.
2021Agricultural business in the digital space: problems and prospects for developmentDogil, L.; Myshkavets, Y.
апр-2019An effective way of measuring success of PR campaignsSavitskaya, A.; Karpenka, H.; Buloychik, L.
2019Analitical measures used in intellectual capital valuingMaroz, M. A.; Myshkavets, Y. A.
2023Analysis of the development of small and medium-sized commercial banks under digitalizationYang Jie
2023Analysis on the variables of risk management system of commercial banksGuo Shangyuan
2023Analytical disclosure of core growth reserves of company financial resultsMyshkavets, Yu.; Tolkach, G.
2023Application of AR technologies in marketingScherbo, V.; Sukhina, Y.
апр-2019Application of augmented reality in belarusian businessPopelskaya, D.; Shimchuk, N.; Kovalenko, O.
2023Application of modern information technology on human resource management in educationMa Lixin
2023Application of Robot Process Automation in business process managementMoiseeva, P.
2024Arbitration and mediation in corporate disputes: effective practices and dispute resolution strategiesPryshchep, D.; Redko, S.
2023Aspects of creating sustainable business developmentMishkova, M.
2023Assessing the effectiveness of the digital platforms in the educational institution’s performancShaveyko, V.; Melnikov, N.
2024Assessment of opportunities for robotization of transport monitoring and dispatching processesNeronskaya, T.; Sergienko, G.
2024B2C Marketing trends – marketing strategy analysis PinduoduoLi Siting
2019Be aware of fifteen revolutionary it trends today in business educationKavalenka, A. A.; Crivko-Crasko, А. V.