Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/208640
Title: Фармальная і семантыка-стылістычная арганізацыя загалоўкаў і слоганаў у рэкламных тэкстах
Other Titles: Formal and semantic-stylistic organization of headings and slogans in advertising text / V. Horbach
Authors: Горбач, В. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2018
Publisher: Минск : БГУ
Citation: София : электронный научно-просветительский журнал. - 2018. - № 2. - С. 51-54
Abstract: У артыкуле разглядаюцца формы падачы рэкламных загалоўкаў і слоганаў у сучасных тэкстах рэкламы на прыкладах семантыка-стылістычнай і сінтаксічнай арганізацыі.
Abstract (in another language): The article deals with the forms of presenting advertising headlines and slogans in modern texts with examples of semantic, stylistic and syntactic organization.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/208640
ISSN: 2520-2219
Appears in Collections:2018, №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51-54.pdf794,78 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.