Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/19755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСильченко, Николай Владимирович-
dc.date.accessioned2012-10-26T11:02:29Z-
dc.date.available2012-10-26T11:02:29Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПраво и демократия : cб. науч. тр. Вып. 19 / редкол. : В. Н. Бибило (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2008. – 351 с.ru
dc.identifier.isbn978-985-485-978-1-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/19755-
dc.description.abstractПры даследаванні такіх уласцівасцяў нормы права, як яе абагуленасць і фармальная азначанасць, уносіцца прапанова аб неабходнасці стварэння зводу (тэзаўруса) прававых паняццяў і тэрмінаў сучаснага беларускага права, фарму¬люецца выснова аб неабходнасці яго нарматыўнага замацавання і магчымых кірунках стварэння. Даследуючы структуру нормы права, аўтар выказвае меркаванне, згодна з якім немагчыма выпрацаваць адзіную пазіцыю ў разуменні будовы нормы права. Дадзеная версія грунтуецца на прынцыповай розніцы ў характары прававых сістэм – сістэмы агульнага права (адкры-тая сістэма) і сям’і рамана-германскага права (закрытая сістэма). Выказваецца ідэя, згодна з якой эфектыўнасць нормы права можа быць вызначана шляхам вывучэння і наступнай інтэграцыі эфектыўнасці кожнай з арганічна спалучаных частак яе зместу – сацыяльнай, інтэлектуальна-псіхалагічнай і ўласна юрыдычнай.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherИздательский центр Белорусского государственного университетаru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Государство и право. Юридические науки-
dc.titleПраблемы абагуленасці, фармальнай азначанасці, структуры (будовы) і эфектыўнасці норм праваru
Appears in Collections:Право и демократия : сб. науч. трудов. - Вып. 19 (2008) : Раздел I. ПОЛИТИЧЕСКАЯ И ПРАВОВАЯ СИСТЕМА ОБЩЕСТВА.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_сильчанка.pdf193,4 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.