Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/167165
Title: Роль современной теории маркетинга в стратегическом управлении качеством формирования контингента студентов университета
Authors: Бобровник, Л. И.
Ветохин, С. С.
Шнипко, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2013
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: «Вышэйшая школа» : навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. - 2013. - № 5. - С. 40-45.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/167165
ISSN: 2076-4383
Appears in Collections:2013, №5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бобровник_5_2013-040-045.pdf780,55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.