Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/151371
Title: Маркетинговая основа повышения конкурентоспособности организации в условиях инновационной экономики Беларуси
Authors: Головчанская, Елена Эдуардовна
Клейменычева, И. Д.
Мальцева, Д. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2016
Publisher: Новосибирск: Издательство ЦРНС.
Citation: Проблемы современной экономки: монография / М.М. Брутян, М.П. Вахромеева, Т.М. Ворожейкина, Е.Э.Головчанская и др. / Под общ. ред.С.С. Чернова. – Новосибирск: Издательство ЦРНС, 2016. – 262с.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/151371
Appears in Collections:Статьи экономического факультета 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЭК-5.pdf2,46 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.