Logo BSU

Просмотр "Факультет философии и социальных наук" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 155 - 174 из 8569 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2020On the blog content quality in the context of legal culture formationTomyuk, O. N.; Golysheva, M. V.; Dudchik, A. Yu.; Dyachkova, M. A.; Egorov, V. K.
2008On verbal codes of communicationKorshuk, E.
2016Orthodox religiosity in modern Belarus: After tradition's break (preliminary data)Karassyova, S.
2012Participation in Collective Narrative Construction as a Source of Loyalty to an Organization: a Netnographic Case Study of Virtual Role-playing CommunityBorodkina, I.
30-сен-2022Phenomenon of Chinese Internet – Celebrities from the Perspective of Dramaturgy of E.Goffman: abstract of master's thesis / Huang Xiayao ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser: Alexander S. SaladukhaHuang, Xiayao
5-июл-2023Phenomenon of Symbolic Violence and Cybersecurity Issues in Modern World : учебная программа УВО по учебной дисциплине для специальности: 7-06-0321-02 Коммуникации. № УД - 225 / м.Сидоренко, Ирина Николаевна
30-июн-2023Photojournalism in the New Media: Case of Chinese New Media: abstract of master's thesis / Luo Yangbin ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser: scientific adviser: Nadezhda V. EfimovaLuo, Yangbin
2012Plagiarism as the Moral Problem of the Information SocietyBelyaeva, Elena
2011Post-soviet Belarus: the transformation of national identityТитаренко, Л. Г.
30-апр-2013PR в социальной сфере № УД-8609/баз.Калачева, И. И.
2011PR и реклама: социологическое обеспечениеЧерняк, Ю. Г.
29-июл-2016PR И реклама: социологическое обеспечение № УД-2961/уч.Шифрин, А. Е.
авг-2018PR как инструмент продвижения в сфере искусства (на примере белорусского музыкального шоу-бизнеса): аннотация дипломной работы / Ровнейко Виктория Александровна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Елсукова Наталья АльбертовнаРовнейко, Виктория Александровна
2016PR-камунікацыі па-беларускуДарапей, Х. М.; Нелюбовіч, В. А.
18-июн-2019PR-проект «Открыто об отцовстве» / Богдан Надежда Олеговна; Факультет философии и социальных наук, Кафедра общей и клинической психологии; науч. рук. ст.преподаватель Е.Н. ЗуеваБогдан, Надежда Олеговна
2020PR-технологии в ситуации преодоления общественно-политического кризисаСарна, А. Я.
16-июл-2016PR-технологии в структуре деятельности современного предприятия: социологический аспект / Грицкевич Ирина Владимировна; Факультет философии и социальных наук, Кафедра социологии; науч. рук. Ю.Г. ЧернякГрицкевич, Ирина Владимировна
июл-2019PR-технологий в формировании имиджа банка: аннотация дипломной работы / Савченко Мария Геннадьевна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Купчинова Татьяна ВладимировнаСавченко, Мария Геннадьевна
30-авг-2022Problems of Cultural Adaptation of Chinese Expatriates in Multinational Companies : abstract of master's thesis / Wang Borui ; Belarusian State University ; Faculty of Philosophy and Social Sciences ; Department of Social Communication ; scientific adviser: Elena V. LebedevaWang, Borui
2022Problems of cultural adaptation of Chinese expatriates in multinational companies : master’s thesis / Wang Borui; BSU, Faculty of philosophy and social sciences, Department of Social Communication; Scientific adviser - Lebedeva E. V.Wang Borui