Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.bsu.by/handle/123456789/148146
Title: Игровые приемы рекламы на синтаксическом, лексическом и фонетическом, уровнях (на материале журналов «Cosmopolitan», «Glamour», «Men’s health», «Vogue», «Woman’s day», «Men’s journal»)
Authors: Волес, Н.
Громова, Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2015
Publisher: Минск: БГУ
Citation: Идеи. Поиски. Решения: сборник статей и тезисов IX Междунар. науч. практ. конф., Минск, 25 ноября 2015 г./ Редкол.: Н.Н. Нижнева (отв. редактор) [и др.]. - В 6 частях. – Часть 5.– Мн.: БГУ, 2015. С.18-23
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/148146
Appears in Collections:2015. Идеи. Поиски. Решения. Ч. 5



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.