Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/121530
Title: Аналіз вербальных ідэнтыфікатараў у рэкламных тэкстах (на прыкладзе айчынных брэндаў)
Authors: Горбач, Вольга Аляксандраўна
Keywords: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Масавая камунікацыя. Журналістыка. Сродкі масавай інфармацыі
Issue Date: 2014
Publisher: БДУ
Citation: Журналістыка-2014: стан, праблемы і перспектывы: матэрыялы 16-й Міжнар. навук.-практ. канф., 4–5 снеж. 2014 г., Мінск / рэдкал. : С.В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]. – Вып. 16. – Мінск : БДУ, 2014. – 570 с.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/121530
Appears in Collections:Журналістыка-2014: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gorbach.PDF283,82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.