Logo BSU

Просмотр "Главное управление науки" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 153 - 172 из 5689 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2017Radical constructivism as intersubjective solipsism and E. Levinas’ concept of “ethical intimacy”Mikhalchuk, I. V.
2011Reading the body signalsБанникова, Е. В.; Дыко, В. С.
2005Real estate market in Bulgaria (пример рекламной презентации)Марченко, М. В.; Казак, Е. И.
2017Refugee crisisKulbitskaya, K. M.
2016Refugees’ assimilation in european culturesГурьянова, Д. А.; Неборская, М. А.
2016Rhetoric as a key to successful speech-makingKorozhan, M. V.
2013Riligion in the UKKondrаsyuk, L.; Zavatskaya, V.
2017«Season of Migration to the North» by Tayeb Salih in the Context of Eastern Feminist IdeasAljibori, A.
2016Sigmoid: удобная компьютерная программа для идентификации и аннотации регуляторных участков бактериальных геномовДоменикан, А. В.
2016Single window: principles, main standards and up – to – date experienceКиселевич, А. И.
2015Slow economic growth in the world’s leading countries.Майдан, А. Л.
2005Social trends globally - consumer societyЖаркевич, И. В.
2013«Sociala nätverk – dolda hot» («Социальные сети – скрытые угрозы»)Аврамчикова, А. М.
2011Some legal issues of the transplantation in the Republic of BelarusШецко, А.
2017Specificity of Belarusian advertisingМеречко, А. С.; Климович, Е. В.
2011Standup-экономизм как отрицательное явление в зарубежных СМИБорисова, Е. А.
2011Starbucks’ experience as a source of quality ideas for belarusian coffeehousesБухтаревич, В. С.
2016Stephen King and his book “It”Зеленеева, В. C.
2013Stereotypes of females created by the mass mediaАксючиц, М. Н.
2013Strategies of naming a companyNegreyeva, L.; Shashenkova, K.