Logo BSU

Просмотр "Главное управление науки" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 51 - 70 из 5689 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2013Economie creative com memoteur de développement et source de prospérité socialeКонюх, Е.
2015Einwanderungsland DeutschlandХодаковская, Ю. В.
2016Enforcement of arbitral awardsKazlouski, A. V.
2016España y la ciudadanía de la Unión EuropeaМисюкевич, Ю. Ю.
2015Estereótipos sobre a língua portuguesaMedvedeva, E. A.
2016Ethical hacking and social engineering. Legal ways of protecting businessМакаревич, В. А.
2016Event-маркетинг: проблема дефиниции основных понятийГорелик, М. Г.
2004F-голоморфная секционная кривизна флаговых многообразийСакович, А. С.
2017Fallacies in consumer credit advertisingGeshtaryova, L.; Pavlyukovich, K.
2015Fashion brand: role of image in fashion marketingFetisova, A. R.
2013Features of economic terminological expressions in the english languagegSukhodolskiy, Artyom
2016Female leaders to remove gender biasКоваленко, Я. А.
2013Feminism in business cultureБеленькая, Я.; Викторчик, Е.
2015Franchising as a key to success in businessЛавникевич, В. О.
2017Franchising as a special way of doing business in the Republic of BelarusTrostyanko, P. A.
2015Frauen in der politikБелова, Д. В.
2016Free CRM for small business comparative analysisMiniukovich, О.; Osipovskaya, А.
2015Global experience of Eco-marketingСыса, К. Н.; Журко, М. В.
2015Harry porter in translationХода, Е. В.
2013How color effekts communicationSachilovich, K. P.